2014. október 26., vasárnap

Visszatérő álom

Sziasztok gyerekek! Mivel most szünet van, ezért nekem is több időm van írni! Ha elolvastátok ezt a részecskét kommenteljetek, nyomjatok egy pipát vagy iratkozzatok fel! Nem is szaporítanám tovább a szót! 
Jó olvasást és jó szünetet!
xoxo Fany:)

12. Rész:Visszatérő álom

 Álmomban egy sötét szobában voltam, a falakról a tapéta mállott le. Dohos szag terjedt a levegőben. A távolból tompa sikolyok hallatszódtak, mikor megláttam a sötétben egy alakot. Az ablakból beszűrődő hold fény megvilágította az arcát de így sem tudtam kivenni, hogy ki lehet az. Magas volt, vékony, fekete ruhája és világos, szőke haja volt. Egyedül a tengerkék szeme világított úgy mint egy macskáé. Tettem egy lépést feléje mire ő elkezdett hátrálni és egyszerűen kiesett az ablakon. Oda siettem és kihajoltam az ablakon, de nagyon megijedtem ugyanis kint a sötétségen és a teliholdon kívül semmi nem volt. Nem voltak házak, út lámpák, fák csak feketeség. Mezítláb álltam a szilánkokon, amik kivágták a talpamat és vér szivárgott a belőle ami szétfolyt a rozoga parkettán. Végignézve magamon láttam, hogy egy fehér, szakadt vérfoltos hálóing van rajtam. A hosszú szőke hajam vér ragasztotta össze és csimbókokba állt össze a mellemen. Hirtelen két kezet éreztem a hátamon ami meglökött, s kibuktam az ablakon. Majd zuhantan s zuhantam, mintha soha nem lenne vége. A nagy sötétség teljesen bevett és én csak ürességet éreztem. Nem volt félelem, pánik várakozás, izgalom, vágy, szeretet az ég világon semmi. Csak ürességet éreztem.

Rémálom ébresztett reggel, de nem foglalkoztam vele ugyanis már nagyon sokszor álmodtam ehhez hasonlót de a jelentésére nem tudtam rájönni ezért nem is érdekelt. Egy pillanatra mintha mindent elfelejtettem volna. Eszembe se jutott apa és a problémák. Lehet, tényleg  normalizálódhat végre életem. A pénzen is elgondolkoztam elvégre nem élhetek senki nyakán de olyan érzésem van ha elmegyek oda nem csak az lehet ott amire én számítok. Ezért féltem. Mert kétlem, hogy ez csak a  pénzről szólna. Az ágyban feküdtem lassan kinyitottam a pilláim és észrevettem, hogy Luke nincs mellettem. Nyújtóztam egyet majd felálltam.
-Lu...-akartam mondani fiú nevét de okkor megláttam a gőzölgő reggelit az étkező asztalon.
-Jó reggelt.-A srác hirtelen átkarolt, s egy puszit nyomott az arcomra.
-Szia. Azt hittem már eltűntél.-Mondtam neki majd feléje fordultam.
-Á, dehogy is csak kaját csináltam.-Mondta, majd az asztalon lévő ételre mutatott.
-Azt vettem észre.-Felé fordultam és rámosolyogtam. Mire ő lehajolt hozzám s lágyan megcsókolt.
-Együnk!-Mondta, úgy mintha több napja nem evett volna és most végre kajához jutna én pedig elkezdtem rajta kuncogni.

A tükör tojás nagyon finom volt és a kedvenc teámat főzte hozzá ami egy nagyon jó pont volt nálam. Most eljött az ideje, hogy elmondjam neki azt ami éjszaka történt. Ugyanis én teljesen őszinte akartam vele lenni. Nem akartam titkokat az csak még jobban megnehezítené az életet. Mikor belekezdtem a történetbe figyelmesen hallgatott és amikor vége lett akkor nem mondott semmit ezért úgy gondoltam, hogy nekem kell.
-Luke, figyelj...-Kezdtem volna.
-Kiley, elakarsz menni a pénzért? Mert ha igen akkor megértem és én is veled mehetnék, hogy vigyázzak rád.
-Nem kell rám vigyáznod. És amúgy is nem hagyhatod itt a bandát és az egész életed, nem kérhetlek erre.
-Nem kérsz, én akarok veled menni. És a srácok is biztosan szívesen mennének Dél-Amerikába.
-Biztosan.-Mondtam, s felálltam. Oda mentem hozzá, arrébb toltam a tányérját és felültem az asztalra. Ő oda hajolt hozzám, a szánk összeért és forró csókba gabalyodott nyelvünk. Talán apa most már kikerül végleg a képből és tényleg olyan lesz mintha nem is lenne. De attól még az apám és valamikor szerettem is. Talán hiba, talán nem, hogy reménykedek egy normális életben. Luke reményt adott és minden rosszat elfelejtetett velem. Ajkaink elváltak egymástól én pedig leszálltam az asztalról.
-Beszélnem kell a bátyámmal. Elmondom neki ezt az egészet. Tudnia kell.
-Oké. De én megyek.-Állt fel és egy puszit lehelt ajkaimra. Nem bántam volna ha megint heves csókká fajul ez az apró gesztus de hát mennie kellett nekem meg felhívnom Jayt.
-Szia.-Köszönt.
-Szia.-Mondtam én is és bambán utána mosolyogtam. Felkapta a dzsekijét és kisétált. Én pedig a telefonomat fogva hátra dobtam magam az ágyon.

Luke Hemmings

 

 

-Nem ebben egyeztünk meg.-Mondta a hang a vonal túloldalán.
-Most nincs hozzá kedvem Natasha.
-Ó, ez csak ócska duma. Azt mondtam nem baj ha másokkal is összefekszel, de ha én akarlak akkor jössz és megbaszol.-Mondta, dühösen kényes hangján.
-Tíz perc és ott vagyok.-Mondtam idegesen és lenyomtam a telefont.  Beszálltam a kocsiba és azonnal Nathasa háza felé vettem az irányt. Oda érve láttam, hogy ő  már a teraszon áll egy szál köntösben. Fekete haja lágyan hullámosan hullott a mellére. Vörös rúzs égett az ajkán és alig várhatta már, hogy oda érjek. A gazdag hotel örökösnő háza hatalmas volt. El is lehetett volna benne tévedni. Felvezetett a hálószobájába, belépve az ajtón azonnal becsapta azt és neki nyomott. Ledobta magáról a piros köntös és megláttam alatta a szexi vörös fehérneműt. A testünk egymásnak préselődött és minden érzelem nélkül elkezdtük falni egymást. Ez nem olyan volt mint Kileyval ez üres volt, lényegtelen. De ha ő megtudta volna neki biztos nem lett volna semmiség. Akkor miért tettem ezt? Nem tudom Natashát már régebb óta ismerem mint Kileyt és nekünk ez volt a szokásunk, baszunk és vége. Tudta, hogy nekem van valakim és én is, hogy neki is. Ha pontosabban akarok fogalmazni több valaki. Nekem is volt sok mindenkim. Régen virágról virágra szálltam, mielőtt megismertem Kileyt. De olyan sok a titok. Ő megpróbál velem őszinte lenni, de ha én elmondanám az igazat tuti nem akarna többé még látni se. Így hát marad a hazugság. Nekem már csak ez maradt. Ezt osztotta gép. Nem mintha nem tudnék változtatni ha akarnék de talán nem is akarok.

1 óra múlva elhagytam Natasha házát és egyből haza felé vettem az irányt. Otthon belépve az ajtón egyből megpillantottam a srácokat és persze Stellát Mikey új barátnőjét.
-Szisztok.-Köszöntem nekik.
-Nahát, téged is lehet látni?!-Kezdte rögtön Ashton és egyből megölelt.
-Sajnálom srácok. Sok volt a dolgom.
-Ja sok dolgod volt Kileyval.-Mondta Mike.
-Neked is szia.-Mondtam neki.
-Hellóbelló.-Köszönt vissza csajos hangon.Ekkor vettem észre, hogy Calum nincs itt.
-Cal?
-A csajával van.-Mondta Ash.
-A titokzatos csajával.-Mondta Michael.
-Amúgy képzeld Luke azt mondta a menedzserünk, hogy kapunk egy kis szünetet.-Kezdte Ashton.
-Egy hónapot pontosabban.-Vágta rá rögtön a színes hajú barátom.
-Ez remek.
-És mit akartok csinálni?-Kérdezte Stella Kiley legjobb barátnője.
-Mit szólnátok Dél-Amerikához?-Tettem fel a kérdést.

4 megjegyzés:

  1. Szia Fanni nagyon jó lett ismét remélem a kövi rész is ilyen hamar jön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a kommentedet és, hogy mindig írsz. Igazán örülök neki. A kövi résszel sietek.
      Pusszancs Fany:)

      Törlés
  2. Nagyon jó rész volt,kíváncsi vagyok a kövire!:) Siess vele!:)

    VálaszTörlés