2014. október 7., kedd

Amanda

Kedves olvasóim! Elnézést kérek a nagy kimaradásért de alig volt időm és kedvem mostanában írni de végre erőt vettem magamon és sikerült megírni ez a nagyon rövid és nagyon gagyi részt! Remélem azért a semminél jobb! Várom a kommenteket és a feliratkozókat! Pipálni se felejtsetek el!
Pusszcsi  Fany:)
 

9.rész: Amanda

 

Lassan, fájdalmasan tört rám a sötétség. Vér fémes ízét éreztem a számba, csak ekkor vettem észre, hogy a fogam teljesen a számba mélyedt. Fájt, fájt amit láttam. Nem bírtam elviselni az apámról megtudott igazságot. Nem tudtam megbirkózni ezzel a sok fájdalommal. Úgy éreztem mindjárt elájulok. A szemem nagyon lassan lecsukódott és forogni kezdett velem a világ. Majd, puff. Kiestem a szekrényből. A hideg padlón feküdtem teljesen elzárva a külvilágtól. A vörös folyadék lecsorgott az államon. Nem is foglalkoztam vele. Nem érdekelt semmi. Itt akartam meghalni a  kövön egyedül. De erőt vettem magamon és kinyitottam a szemem, nem néztem mást csak a plafont. A kezemet megmozdítva beleütköztem valamibe. Valami hideg és élettelenbe. Az az ember volt az akit apám lelőtt. Sikítani akartam de egy hang sem jött ki a torkomon.
Undorodva húzódtam el mikor két kezet éreztem meg a derekamon. Valaki felhúzott én pedig kapálóztam a karjában és ki akartam szabadulni. Majd szembe fordított magával és csak ekkor láttam meg ki az.
-Jay- suttogtam a nevét és megnyugodtam, hogy ő az -Igazad volt mindenben apával kapcsolatban. Annyira sajnálom, hogy nem hittem neked.-Mondtam majd a mellkasára hajtottam a fejem.
-Semmi baj, nem tudhattad és végül is az apánk. Szeretnünk kéne.
-Szeretni? Mégis, hogy tudnám ezek után? Látni sem akarom, soha többé.
-Nyugi. Nem lesz semmi baj...-Folytatta volna de ekkor meghallottunk valamit a háta mögül. Mind a ketten a hang irányába néztünk.
-Van itt valaki.-Suttogtam a fülébe lábujjhegyen állva.
-Ssss...-Hirtelen kinyílt a fürdőszoba ajtaja. Nagy vörös hajzuhatag sápadt szeplős bőr. Egy lány volt az akin nem volt semmi ruha a fekete csipke fehérneműjén kívül. A padlóra rogyott. Nem láttam az arcát mert a haja majdnem befedte az egész testét. Jay rögtön odarohant hozzá, hogy felsegítse. Lassú léptekkel én is követtem.
-Hogy hívnak?
-Am..Am..Amanda.-A lány fel sem nézett.
-Gyere, segítek felállni.-Jay megfogta és próbálta felhúzni de Amanda megint összecsuklott. A lány betegesen vékony testét végig szeplők és hegek borították. Magas volt de olyan esetlen, hogy még magát sem tudta megtartani.
-Hol a ruhád?
-Nem...nem tudom.-Elcsukló hangja édes méz volt az ember fülének.
-Kiley, keress neki valamit!.-Úgy álltam ott mint aki megkukult, majd eszembe jutott a ruhás szekrény ahol megbújtam. Oda mentem és kinyitottam majd megláttam egy csomó begyűrt ruhát. Kivettem egy régies magas derekú nadrágot és egy kék kapucnis, cipzáros pulcsit. Segítettem neki felöltözni, majd a lift felé vettük az irányt. Beszállva Amanda hirtelen megszólalt.
-Az apám volt.
-Tessék?-Kérdezett vissza a bátyám meglepetten.
-Akit az a férfi megölt, ott a földön az én apám volt.-"Lehet, hogy családja volt emberek aki szerették ő meg csak így hidegvérrel végzett vele."
-Nagyon sajnálom.-Mondtam neki.
-Van hova menned Amanda?-Kérdezte Jay.
-Nem, nincs.
-Akkor velünk maradsz.-A lift hangos csilingeléssel állt meg majd mindannyian kiszálltunk. Lementünk a lépcsőn a nagy tömegbe. Csak egy páran nézték meg a vörös hajú lány utcai öltözékét. A gazdag, sznob, valamire való emberek között megpillantottam Emilyt aki teljesen elveszve próbált valami ismerőst keresni.
-Emily!-Érintettem meg a vállát.
-Ó, Kiley hát itt vagytok.-Furcsállva nézett a másik lányra akit Jay támogatott, de én nem foglalkoztam velük.-Hol van Luke?-Tettem fel az engem már nagyon foglalkoztató kérdést.
-Nem tudom már egy ideje nem láttam.

*Eközben*


Luke Hemmings


Itt állok Sydney egyik legdrágább hotelének padlója közebén. Szememmel Kileyt keresem de nem találom sehol. Már kezdek nagyon aggódni, mit csinálhat eddig? A gondolatmenetemet valaki megszakítja ugyanis egy kéz kapott el és húzott ki az utcára.
-Te meg mit keresel itt?-Kérdezte a középkorú férfi.-Megmondtam, tartsd távol őt tőlem és minden rossztól.
-De olyan akaratos.Mit tehettem volna?-Az ingem nyakába markolt és oda nyomott a legközelebbi falnak.
-Idefigyelj! Ha még egyszer megtudom, hogy utánam koslat. Nos -elengedett- azt az anyád és a kis eltitkolt fia fogja megbánni.
-Miért csinálja ezt a lányával?-Kérdeztem.
-Neked semmi közöd nincs a családomhoz.
-Hogy nincs? Ha jól emlékszem maga kérte, figyeljek a lányára. Meg is tettem. Közben igazán közel kerültünk egymáshoz...

8 megjegyzés:

  1. Szia Fany!:)
    Úristen!Mindenre számítottam csak erre nem!Luke szövetkezett Kiley apjával?:O Nagyon jó rész volt!*.* Siess a kövivel!:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reni! :)
      Örülök, hogy sikerült meglepetést okoznom és nem ez lesz az utolsó! Nagyon aranyos van, köszönöm a kommentedet! A kövi rész meg hozom amilyen gyorsan csak tudom!
      Puszi Fany :)

      Törlés
  2. :O ÚRISTEEEN!
    De durva... nagyon jó lett!!!!
    Annyira kiszámíthatatlan a sztori és izgi, és juuuuujjj nagyon tetszik!
    Várom a kövi részt!
    pusziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Luca!
      Nagyon örülök, hogy tetszik. Próbálom olyan izgire írni amennyire csak lehet, valószínüleg lesznek még fordulatok! Csak győzd kivárni!!!
      Puszi Fany :)

      Törlés
  3. Szia Fannii !! nagyon jó lett az új rész erre nem számítottam :D :D és én vagyok az 5. pipa :D pénteken még áll a stílus óra? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett a rész. A következőt péntekre terveztem! És igen áll. :D d ezt inkább privátba. Puszcsi Fany:)

      Törlés
  4. Ez a rész nnaaaggyyoonn jjjjjóóóó lleettt!!!siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a kommentedet és örülök, hogy tetszett a rész. A kövit holnapra, azaz péntekre terveztem!
      Puszcsi Fany:)

      Törlés