2014. szeptember 13., szombat

Emilio Lopez

Sziasztok! Itt az új rész. Tudom, hogy péntekre ígértem de kicsit elcsúsztam vele. Őszintén szólva idáig gondolkoztam, hogy mit is kezdjek a történettel de azt hiszem már nagyjából összeraktam. Ehhez pedig jó olvasást kívánok!
Pusszi: Fany :) 

7.rész: Emilio Lopez



 
Egész út alatt magamnál voltam, most nem ájultam el. Nem féltem. Miért tettem volna? Csak mert pár idióta elrabolt? Nem is profik, ha azok lennének nem így csinálták volna. Luke-ért aggódtam.  Nem tudom, hogy ő mit érezhet. Nem tudom, magánál van-e. Kettőnk helyett is erősnek kell maradnom.
Az autó hirtelen megállt. Valaki megfogta az összekötözött kezem és úgy húzott ki, majd ráncigált az úton. Bevittek valahova, nem mentünk olyan sokat. Fogalmam sincs hol lehetünk, a csuklya miatt nem láttam semmit. Kicsit megbotlottam de valaki felrántott a földről.
 A karom ott ahol összekötözték az ósdi kötéllel nagyon fájt. Leültettek valahova és a következő pillanatban lehúzták a micsodát a fejemről és mindent láttam. Egy  raktárépületben voltunk, három hatalmas fekete sötétített ablakú kocsi állt benne. Valaki leszedte rólam a kötelet, de nem élvezhettem sokáig mert most a székhez kötöztek amin ültem. Láttam a szemem sarkából öt pasit beszélgetni.
-Na szóval!-Kiáltotta az egyik és csapta össze a tenyerét.
-Eresszenek el! Hagyjanak békén! ÁÁÁ...-Halottam a hangot magam mögül. Ledermedtem, tudtam kitől jött.
-Mit csináljak ezzel főnök?-Kérdezte az a csávó aki Lukot vitte attól aki az előbb megszólalt.
-Hozzunk neki egy széket! Ültesd le, majd utána gondoskodunk róla.-Mondta a "főnök. Így is tettek, majd lehúzták Luke fejéről a fekete csukját. Oda néztem és megláttam az arcát. Ő is felém fordult. Száradt vér volt az arcán, és teljesen meggyötört képet vágott.
-Kiley.-Szólalt meg halkan. A szemébe néztem és nyeltem egyet. Nem tudtam mit mondani. Mit mondhatnék?
-Kiley Anderson!-Szólalt meg ismét a főnök. Észre se vettem, hogy odajött hozzám csak akkor amikor megfogta az állam megszorította és elfordított Luke-tól. Olyan közel volt hozzám, hogy éreztem a lélegzetét és az alkoholtól meg a cigitől bűzlő leheletét. Az arcom fürkészte én pedig szemen köptem.
-Á...rohadt ribanc!-Mondta miközben a szemét törölgette. A tenyerét az arcomon éreztem ugyanis felpofozott. Luke a mellettem lévő széken, meg sem tudott szólalni ijedtében..
-Tudod, szerintem te azt képzeled magadról, hogy mindent tudsz, senki nem bánthat. De figyelmeztetlek itt nem te vagy a hercegnő és apuci sincs itt, hogy megvédjen. Szóval miért nem viselkedsz inkább úgy ahogy egy jó kislánynak kell.
-Nem vagyok jó kislány.-Ellenkeztem.
-Ó hidd el jól tudom én azt!
-Hé főnök, biztos benne, hogy neki is kell ezt hallania?-Kérdezte az egyik nagydarab, kövér fickó.
-Nem, intézzétek el!-Mondta. Az utasításra két fickó rögtön mozdult, Luke felé mentek. Elkezdték, ütni, verni A arca már teljesen eltorzult. Nem bírtam nézni.
-Elég! Vigyétek innen!- Az egyik férfi kikötözte a másik meg felkapta a vállára és elindult vele a kijárat felé. Úgy vitte mint egy hullát. Én pedig azon kaptam magam, hogy zokogok és kiabálok. A pasas megint megütött és már nagyon mérges voltam.
-Mondja el ! Mégis mit akar tőlem?- Ordítottam.
-Hogy mit akarok? Azt, hogy hozd el nekem apádat.
-De nem tudom hol van! Fogalmam sincs ! Eltűnt.-Az utolsó szónál a földet néztem, de ő nem hagyta. Odajött és felemelte a fejem, hogy egyenesen a szemébe nézzek.
-Akkor találd meg.
-Már próbáltam.
-Talán nem eléggé.-Hátat fordított, majd elindult valamiért de már csak akkor láttam meg, hogy miért amikor már visszaért. Egy szék volt a kezében, a támláját szembefordította velem és úgy ült rá.
-Tudod te mit tett velem az apád?-Nem válaszoltam ezért folytatta.
-Meglopott, 10 millió dollárral. Vissza akarom szerezni tőle. Vissza fogom, és te segíteni fogsz!
-Hogy?
-Az apád egy bűnöző ugye te is tudod ezt?
-Nem, nem tudom.
-Hát, most már igen. Ha pedig úgy döntesz, hogy nem segítesz kinyírom a kis barátaid a bátyád és minden ismerősöd aki fontos neked vagy nem, az mindegy.
-Mondja hát, miben segítsek?
-Ezt a hozzáállást vártam.- Csapta össze a tenyerét és mosolygott.-Nyomoztunk egy kicsit, először azt hittük, hogy elment Ausztráliából ezért mi is tovább akartunk állni. De források szerint ma jön vissza Sydneybe és ott lesz az idei év legfontosabb jótékonysági szervezetén, hogy ellopja az adományt. Ami szintén ma lesz, este 6-tól, és te is ott leszel a kis barátoddal.
-Luke...-Suttogtam inkább magamnak.
-Pontosan Luke Hemmings minden tinilány kedvence.
-Rendben, ott leszek, de őt nem akarom belekeverni.
-Hát pedig muszáj lesz.
-Honnan tudjam, hogy megbízhatok magában? Még a nevét sem tudom!-Mondtam.
- Emilio Lopez, és nem kell megbíznod, csak tudd mi fog történni ha nem teszed a dolgod.Vigyétek ki!-Utasította a másik két emberét.-Fél hatra legyél kész.-Mondta, majd egy szőke fiatal srác leszedte rólam a szorító kötelet ami már véresre dörzsölte a kezemet. Felrángattak majd ki a nagy raktárépület hatalmas széthúzható ajtaján. Bent sötét volt azért a kinti fény bántotta a szemem annyira, hogy pár másodpercig nem láttam semmit.

Folytatás: 1 komment!

5 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó rész lett! :) várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm szépen, igyekszem!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Fanni
    Nagyon tetszik az új részed és már izgatottan várom az új részt !!! :D
    puszil Bogi és Bius !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bogi és Bius!
      Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik! Új rész pedig pénteken várható! Te is írhatnál már új részt!
      Pusszi Fany:)

      Törlés
  4. Kedves Fanni
    A magam részéről föladtam a blog írást inkább át adom a terepet a profiknak :D!!
    Puszil Bogi!!

    VálaszTörlés