2014. augusztus 23., szombat

Sziasztok!


Köszönöm a több mint 600 oldal megtekintést! Bár azért remélem lesz ez több is! De addig is várom a komikat és a feliratkozókat. Remélem azért nem olyan szörnyű ez a blogocska, és valakinek elnyerte a tetszését. A kinézete szerintem folyamatosan változni fog, ugyanis folyton próbálom jobbá tenni valahogy és néha sikerül néha nem, de próbálkozni fogok. Az új részt holnap vagy holnap után hozom attól függ mikor jön az ihlet és mikor lesz kedvem írni!
                                                                                                  
                                                                                                      Addig is puszi: Fany :)

4 megjegyzés:

  1. Szia :) na szóval csak annyit szeretnék mondani, hogy alapjába véve magyon tetszik a történeted. Tetszik, hogy egyedi. Nem találkoztam még ilyennel. A tanácsom az lenne, ne vedd légyszíves sértésnek én tényleg csak jót akarok.:) Kicsit lassíts. Próbáld meg bővebben kifejteni a történeteket és jobban kidolgozni az eseményeket. A másik dolog pedig a helyesírás. Arra mindig oda kell fogyelni. Mindenki szívesebben olvas egy olyan blogot ahol a helyesírás, ha nem is tökéletes, csak egy két hiba van benne. Próbálj meg keresni egy lektort.:) sokat segítene, mert én személy szerint frászt kaptam amikor megláttam ezt: "hej" sajnálom, hogyha esetleg megbántottalak. Nem állt szándékomban. A történeted tetszik, de ezeken a hibákon próbálj meg javítani!:) xxoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, hogy írtál. Egyáltalán nem haragszom, sőt! Inkább nagyon örülök, a tanácsaidat is köszönöm, próbálok javítani ezeken. Legtöbbször az a baj, hogy egyszerűen nincs kedvem elolvasni. De tudom, hogy el kéne csak...Igazából most kezdtem blogolni így nagyon jól jön az építő kritika. Szóval köszönöm szépen, és örülök, hogy azért tetszik! Mindenképp megfogadom a tanácsaid! puszi Fany :)

      Törlés
  2. Szia nagyon jo a blogod!!!♡♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik!!! :D
      Puszi Fany :)

      Törlés